Burmistrz Warki ogłasza nabór na kandydatów na wolne stanowisko Inspektor Wydziału Budżetu i Podatków w Urzędzie Miejskim w Warce
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na stanowisko
INSPEKTOR (nazwa stanowiska)
WYDZIAŁ BUDŻETU I PODATKÓW
(nazwa komórki organizacyjnej Urzędu)
w Urzędzie Miejskim w Warce
Burmistrz Warki informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana
Pani Justyna Szczepaniak zam. Klonowa Wola
(imię i nazwisko) (miejscowość)
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Burmistrz Warki ogłosił nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Budżetu i Podatków, ogłoszenie zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń urzędu i zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 22 kwietnia 2024 r. Na ww. stanowisko wpłynęły 2 oferty, w tym 1 która spełniała wymagania niezbędne zawarte w ogłoszeniu. Do dalszego etapu naboru zakwalifikowano jedną kandydatkę, która została zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną.
Nabór przeprowadzono na podstawie analizy wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatki. W celu zweryfikowania informacji złożonych w aplikacji przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną z kandydatką, podczas której zastosowano punktową ocenę kandydatki.
Pani Justyna Szczepaniak wykazała się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na ww. stanowisku. Kandydatka posiada wymagane predyspozycje i umiejętności gwarantujące rzetelne wykonywanie obowiązków. Pani Justyna Szczepaniak posiada wykształcenie wyższe i kilkuletni staż pracy. Ważnym atutem kandydatki jest doświadczenie w pracy na stanowisku w administracji samorządowej. Kandydatka wykazała się również znajomością ustawy o finansach publicznych, znajomością zagadnień związanych z egzekucją należności oraz znajomością zagadnień związanych z podatkiem VAT.
Warka, dnia 6 maja 2024 r.
BURMISTRZ WARKI
/-/ mgr Dariusz Gizka
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) Burmistrz Warki ogłasza nabór na kandydatów na wolne
stanowisko
Inspektor
Wydziału Budżetu i Podatków
w Urzędzie Miejskim w Warce, Pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka
1. Wymagania kwalifikacyjne:
1) wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia;
2) wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy finanse publiczne, znajomość zagadnień związanych z egzekucją należności, znajomość zagadnień związanych z podatkiem VAT,
- znajomość aplikacji biurowych,
- komunikatywność, dokładność, terminowość, samodzielność.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Ewidencja księgowa wpłat z tytułu czynszu za lokale komunalne na kontach analitycznych,
- Ewidencja księgowa wpłat z tytułu zużycia wody i odprowadzenia ścieków,
- Ewidencja księgowa wpłat z tytułu dzierżawy, sprzedaży, użytkowania wieczystego, opłaty przekształceniowej,
- Ewidencja księgowa wpłat innych należności o charakterze cywilnoprawnym,
- Wystawianie faktur ww. zakresie,
- Prowadzenie postępowań egzekucyjnych ww. opłat,
- Przeprowadzenie postępowań w sprawie ulg,
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw w tym cząstkowego sprawozdania Rb-27S,
- Przygotowywanie analiz, sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
- Zastępstwo w zakresie prowadzenia kasy Urzędu Miejskiego w Warce,
- Zastępstwo w zakresie przygotowywania projektów uchwał i zarządzeń.
3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
- forma nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę,
- wymiar czasu pracy – pełen etat,
- stanowisko związane z pracą w siedzibie Urzędu,
- praca przy monitorze ekranowym,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- budynek jest wyposażony w podjazd i windę,
- toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
5. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- własnoręcznie podpisane c.v.;
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu);
- własnoręcznie podpisane oświadczenia (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu) o:
- nieposzlakowanej opinii;
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530/;
- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych i poinformowaniu o możliwości wycofania udzielonej zgody;
- posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy.
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Warce, Pl. Stefana Czarnieckiego 1 – w Biurze Obsługi Interesanta, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Warce, Pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka. - Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.
- Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.05.2024 r.
- O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu do Urzędu.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub listownie o zakwalifikowaniu do dalszego etapu naboru /rozmowy kwalifikacyjne lub testy wiedzy i kompetencji/.
Informacje dodatkowe:
- Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530/ obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
- Kandydaci, którzy nie zostali zakwalifikowani do dalszego etapu naboru mogą w pok. 104, osobiście odbierać swoje dokumenty aplikacyjne przez okres czterech miesiące od ukazania się wyniku naboru w BIP, natomiast Kandydaci, którzy zakwalifikowali się do drugiego etapu naboru mogą odbierać dokumenty aplikacyjne po upływie czterech miesięcy od zatrudnienia wybranej osoby.
Po tym okresie, ww. dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
*Kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
Warka, dnia 22 kwietnia 2024 r.
BURMISTRZ WARKI
/-/ mgr Dariusz Gizka