Kierownictwo Urzędu - Burmistrz
Funkcję Burmistrza sprawuje : mgr Dariusz Gizka
Tel: 48 665 12 50
-
Do zadań i kompetencji Burmistrza należy w szczególności:
- kierowanie bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
- składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie zarządu mieniem i udzielanie upoważnień w tym zakresie,
- projektowanie i realizacja strategii rozwoju Gminy,
- określanie polityki kadrowej i płacowej,
- zatwierdzanie zakresu czynności i odpowiedzialności pracowników,
- udzielanie pełnomocnictw procesowych,
- wykonywanie uchwał Rady oraz przedkładanie na sesję sprawozdań z ich wykonania,
- prowadzenie gospodarki finansowej Gminy,
- pełnienie funkcji szefa obrony cywilnej Gminy i nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z obronnością oraz zarządzaniem kryzysowym,
-
wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przepisami prawa, Regulaminem oraz uchwałami Rady.
-
Burmistrz nadzoruje działalność:
- Zastępcy Burmistrza,
- Sekretarza,
- Skarbnika,
- Urzędu Stanu Cywilnego
- Wydziału Inwestycji i Remontów,
- Stanowiska ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i rozwoju gminy,
- Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli,
- Radcy Prawnego,
- Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
-
Zakładu Usług Komunalnych w Warce sp. z o.o. (gminnej osoby prawnej).
Wytworzył:
Udostępnił:
Kozłowski Przemysław
(2003-07-14 13:56:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Fronczek Mariusz
(2021-01-12 09:51:49)