Kierownictwo Urzędu - Sekretarz
Funkcję Sekretarza sprawuje: mgr Karolina Sałyga
Tel: 48 665 12 50
- Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę.
-
Sekretarz bezpośrednio nadzoruje działalność:
- Wydziału Administracyjno - Prawnego,
- Wydziału Spraw Obywatelskich.
-
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- pełnienie funkcji Kierownika Urzędu podczas nieobecności Burmistrza,
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza, za wyjątkiem tych, które są zastrzeżone przepisami prawa do kompetencji innych organów,
- kontrolowanie funkcjonowania Regulaminu przy współudziale Kierowników,
- prowadzenie rejestrów Zarządzeń Burmistrza,
- koordynowanie zadań związanych z wyborami powszechnymi, przeprowadzaniem referendów oraz spisów powszechnych,
- usprawnianie pracy Urzędu,
- kontrola dyscypliny pracy,
- kontrola gospodarowania mieniem na terenie Urzędu,
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie,
- nadzór nad realizacją przez wydziały zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych,
- sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza,
- zapewnienie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu,
- wykonywanie innych zadań na polecenie Burmistrza.
Wytworzył:
Renata Leśniewska
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Fronczek Mariusz
(2021-01-12 09:54:24)