Kierownictwo Urzędu - Sekretarz

 

Funkcję Sekretarza sprawuje: mgr Karolina Sałyga

Tel: 48 665 12 50

  1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę.
  2. Sekretarz bezpośrednio nadzoruje działalność:
    • Wydziału Administracyjno - Prawnego,
    • Wydziału Spraw Obywatelskich.
  3. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
    • pełnienie funkcji Kierownika Urzędu podczas nieobecności Burmistrza,
    • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza, za wyjątkiem tych, które są zastrzeżone przepisami prawa do kompetencji innych organów, 
    • kontrolowanie funkcjonowania Regulaminu przy współudziale Kierowników,
    • prowadzenie rejestrów Zarządzeń Burmistrza,
    • koordynowanie zadań związanych z wyborami powszechnymi, przeprowadzaniem referendów oraz spisów powszechnych,
    • usprawnianie pracy Urzędu,
    • kontrola dyscypliny pracy,
    • kontrola gospodarowania mieniem na terenie Urzędu,
    • nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie,
    • nadzór nad realizacją przez wydziały zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych,
    • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza,
    • zapewnienie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu,
    • wykonywanie innych zadań na polecenie Burmistrza.
Wytworzył:
Renata Leśniewska
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Fronczek Mariusz
(2021-01-12 09:54:24)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki